Się porobiło

Było nie było, jest jak jest. A jak jest? Nie ciekawie. Straciłem prace jako jeden z wielu w grupowym zwolnieniu i się obijam na bezrobociu. No może nie do końca obijam, ale było nie było, pracy nie mam. Jako, że umiem nieco w J2ME postanowiłem napisać kilka małych gier właśnie w J2ME, aby służyły niejako za moje portfolio. I w ten oto sposób, w dość krótkim czasie napisałem Sapera i SameGame w J2ME. W pełni działające gry, które można sprawdzić w działaniu na www.solgar.cba.pl poprzez aplet-emulator komórki. Można tam też sprawdzić w działaniu inny midlecik – RFRotate. Jest to midlet, w którym rysuje sie wzorki kręcącymi sie w kółko ramionami (tez napisany niedawno). Ostatnio popełniłem również midlet o nazwie MBF – Mobile Brain Fucker – czyli interpreter języka BrainFuck na komórkę :]. Także jak widać nie nudzę się, a właściwie to uzbrajam się w coś, co mogę dołączyć do swojego CV starając się o pracę.

Skomentuj

